Najlepsze samochody używane za mniej niż 30 tys. zł - zdjęcia i oferty

Szukasz używanego auta, które będzie zużywało mało paliwa i rzadko się psuło? Na rynku wtórnym takich modeli nie brakuje, a wiele z nich można kupić już za ok. 10-15 tys. zł.
Niezawodne i ekonomiczne samochody używane za mniej niż 30 tysięcy złotych
Fiat Seicento - tani w zakupie i naprawach. Idealny na krótkie podjazdy po mieście.

fot. Bartosz Gubernat

  • Niezawodne i ekonomiczne samochody używane za mniej niż 30 tysięcy złotych
  • Niezawodne i ekonomiczne samochody używane za mniej niż 30 tysięcy złotych
  • Niezawodne i ekonomiczne samochody używane za mniej niż 30 tysięcy złotych
  • Niezawodne i ekonomiczne samochody używane za mniej niż 30 tysięcy złotych
  • Niezawodne i ekonomiczne samochody używane za mniej niż 30 tysięcy złotych
  • Niezawodne i ekonomiczne samochody używane za mniej niż 30 tysięcy złotych
  • Niezawodne i ekonomiczne samochody używane za mniej niż 30 tysięcy złotych
  • Niezawodne i ekonomiczne samochody używane za mniej niż 30 tysięcy złotych
  • Niezawodne i ekonomiczne samochody używane za mniej niż 30 tysięcy złotych
  • Niezawodne i ekonomiczne samochody używane za mniej niż 30 tysięcy złotych
  • Niezawodne i ekonomiczne samochody używane za mniej niż 30 tysięcy złotych
  • Niezawodne i ekonomiczne samochody używane za mniej niż 30 tysięcy złotych
  • Niezawodne i ekonomiczne samochody używane za mniej niż 30 tysięcy złotych
  • Niezawodne i ekonomiczne samochody używane za mniej niż 30 tysięcy złotych

Jak wynika z raportu Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar, w 2012 roku Polacy najchętniej sprowadzali do kraju używane Volkswageny, Ople i Renault. W czołówce znalazły się także Audi, Toyota, Ford i Peugeot.

- Najczęściej do kraju wjeżdżają samochody stare i z dużymi przebiegami. Średnia wieku sprzedawanych aut to 10-12 lat, mało który ma na liczniku mniej niż 150 tys. km – obserwuje Marek Rak, kierownik giełdy samochodowej w Rzeszowie.

Zobacz też:

CZĘŚCI ZAMIENNE DO TWOJEGO SAMOCHODU
W SKLEPIE REGIOMOTO.PL ZNAJDZIESZ MILIONY CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH DO AUT WSZYSTKICH MAREK. MAMY TEŻ OPONY I FELGI, OLEJE I PŁYNY, AKUMULATORY I ŻARÓWKI, AKCESORIA DO TUNINGU I OFF-ROADU ORAZ INSTALACJE LPG


Z obserwacji sprzedawców wynika, że klienci kupują głównie samochody o wartości nie wyższej niż 20-30 tys. zł.

– Na nowoczesne auta nie decydują się z kilku powodów. Po pierwsze dlatego, że nie każdego na nie stać. Po drugie, wiele z nich pod względem jakości ustępuje starszym modelom. Nowe modele coraz częściej są wyposażone w kłopotliwe filtry cząstek stałych i czułe układy wtryskowe. Producenci oszczędzają na produkcji, coraz gorzej je lakierują i wykańczają – uważa Stanisław Płonka, mechanik samochodowy z Rzeszowa.

Jakość używanych samochodów regularnie monitorują niezależne firmy i instytuty motoryzacyjne w całej Europie. M.in. niemiecki TUV dane czerpie z informacji zebranych przez diagnostów podczas przeglądów używanych samochodów. Raport na 2013 rok powstał w oparciu o wyniki przeglądów 8 mln pojazdów. Badania wykonano między lipcem 2011 a czerwcem 2012 roku. W porównaniu do poprzedniego raportu jakość samochodów spadła. Odsetek pojazdów, które nie przeszły przeglądu okresowego wzrósł z 19,7 do 20 procent. Eksperci TUV podzielili samochody na pięć grup wiekowych. Zwycięzcy to pojazdy, w których poważnych usterek wykryto najmniej. W grupie samochodów dwu i trzyletnich średni wynik usterkowości wyniósł 6,1 procent, podczas gdy w ubiegłorocznym raporcie było to 5,9 proc. Wśród aut sześcio- i siedmioletnich usterkowość wyniosła aż 17,2 proc. Największy wzrost widać w grupie ośmio- i dziewięciolatków (z 22,2 do 23,1 proc.) oraz w grupie dziesięcio- i jedenastoletniej, gdzie wynik powędrował do góry z 22,2 do 23,1 proc.

Czołówka tegorocznego rankingu ponownie jest niemiecko-japońska. Główną nagrodę – złotą plakietkę TUV dostał Volkswagen Polo. W grupie aut dwu i trzyletnich Polo uplasowało się tuż przed Mazdą 3 i Audi Q5. Wśród cztero i pięciolatków wygrała Toyota Prius przed Mazdą 2 i Toyotą Auris. W rywalizacji aut sześcio- i siedmioletnich wygrało Porsche 911 przed Toyotami Corollą Verso i Prius. 911-ka najlepiej wypadła także w dwóch pozostałych grupach, samochodów ośmio-, dziewięcio-, dziesięcio- i jedenastoletnich. Pozostałe modele docenione tu za niezawodność to Toyoty RAV4 i Avensis, Honda Jazz i Mercedes SLK.

Na podstawie wyników raportów i obserwacji mechaników przygotowaliśmy swoje zestawienie samochodów używanych tanich w zakupie i eksploatacji.

Fiat Seicento
Chociaż wielu kierowców nazywa go karykaturą samochodu, mały Fiat ma w naszym kraju niemałą rzeszę zwolenników. Jego największymi zaletami są niski koszt zakupu i tania eksploatacja. Jako Fiat Seicento samochód był produkowany w latach 1998-2005. Od 2005 do 2010 roku był oferowany jako Fiat 600, ale poza nazwą nie dokonano w nim istotnych zmian.

Sprawdź ogłoszenia sprzedaży - używane Fiaty Seicento w Regiomoto.pl

Sprawny samochód z początku produkcji można kupić na rynku wtórnym już za ok. 2-3 tys. zł. Wersja po liftingu z 2001 roku to minimum 4-5 tys. zł. Auto było oferowane w dwóch wersjach silnikowych. Słabsza to jednostka o poj. 899 ccm i mocy 39 KM. Mocniejsza - 1,1 oferuje 54 KM i jest podatna na tuning. Specjaliści bez większej szkody dla silnika potrafią podnieść jego moc nawet trzykrotnie (taki wynik można osiągnąć instalując dodatkowo turbosprężarkę).

Obie jednostki trapią stosunkowo częste awarie osprzętu. Do słabych punktów należy zaliczyć przede wszystkim termostat, silnik wentylatora, gumowe elementy tylnego zawieszenia i łożyska kół. Ale ich naprawa jest tania i bezproblemowa. Największą wadą Fiata Seicento jest nadwozie nieodporne na korozję, która najszybciej pojawia się na błotnikach w okolicach nadkoli oraz na podszybiu i wokół bocznych kierunkowskazów a także zamka tylnej klapy. Niestety auto nie jest także bezpieczne, w testach Euro NCAP uzyskało tylko 1,5 na 5 możliwych gwiazdek, co jest jednym z najgorszych wyników w historii. Samochód nie nadaje na dalekie podróże, ale do krótkich podróży w mieście jest znakomity.

Toyota Yaris
Za najbardziej udaną uchodzi pierwsza generacja tego samochodu, produkowana w latach 1999-2005. Egzemplarze z początku produkcji można kupić już za ok. 9-10 tys. zł. Najmocniej cenę trzymają ekonomiczne i niezawodne diesle, za które trzeba zapłacić nawet 16-18 tys. zł.

Toyota Yaris - ogłoszenia sprzedaży samochodów w Regiomoto.pl

 Toyota Yaris I to silniki benzynowe 1,0 (65 lub 68 KM), 1,3 (86 i 87 KM), 1,5 (106 KM) oraz turbodiesel 1,4 D4D (75 KM). Najlepszy wybór to benzynowe 1,3, które zużywa niewiele więcej benzyny niż jednostka litrowa, oferując przy tym znacznie lepsze osiągi. Średnie spalanie w mieście to dla tego auta 7-8 litrów benzyny na 100 km. Najbardziej ekonomiczna wersja to diesel zadowalający się 5-6 litrami oleju napędowego na 100 km. Bezwypadkowe egzemplarze nie korodują. Jedyne zastrzeżenia można mieć do wykończenia wnętrza, które jak w większości japończyków z tego okresu jest zbyt twarde i plastikowe.

Mitsubishi Colt
Szósta generacja tego modelu jest produkowana od 2004 roku. W rankingach awaryjności zajmuje czołowe lokaty, będąc jednym z najbardziej niezawodnych samochodów dostępnych na rynku.
Mitsubishi Colt dostępne jest z silnikami benzynowymi 1,1 (75 KM) 1,3 (95 KM) i 1,5 w wersji wolnossącej (109 KM) oraz turbo (150 KM). W ofercie jest także turbodiesel 1,5 DID w wersjach o mocy 68 lub 95 KM.
Samochód w najpopularniejszej wersji silnikowej 1,3 zużywa w cyklu mieszanym zaledwie 6 litrów benzyny na 100 km. W mieście nie więcej niż 8 litrów na setkę. Nadwozie jest odporne na korozję

Mitsubishi Colt - wyszukaj używany samochód w naszym serwisie ogłoszeniowym

Wady najczęściej zgłaszane przez kierowców to zbyt twarde plastiki we wnętrzu, duża średnica zawracania, kłopoty z auto-alarmem i nie najlepsza, manualna skrzynia biegów. Na naszych drogach stosunkowo szybko zużywa się także twarde zawieszenie, ale na szczęście jego elementy występują w zamiennikach i są tanie. Używanego, zadbanego Mitsubishi Colt z 2004 roku można kupić już za ok. 12-13 tys. zł. Sprawne egzemplarze z silnikami Diesla kosztują od 15 tys. zł wzwyż.

Fiat Punto
Jest nieco większy, znacznie wygodniejszy i bezpieczniejszy od Fiata Seicento. Punto można kupić zarówno w wersji trzy- jak i pięciodrzwiowej. Jego druga generacja była wielkim sukcesem włoskiego producenta, dlatego samochód produkowano aż przez 12 lat (2000-2012).

Fiat Punto - sprawdź ogłoszenia sprzedaży używanych samochodów

Mocne strony tego modelu to przede wszystkim trwałe silniki i ponadczasowa sylwetka. Minusem jest przede wszystkim przeciętne wykonanie. Ale Punto to samochód tani. Na rynku wtórnym zadbany egzemplarz z początku produkcji można kupić za ok. 7-8 tys. zł. Dostępne silniki benzynowe to 1,2 (60 i 80 KM), 1,4 (95 KM) i 1,8 (130 KM). Diesle to 1,3-litrowy, 70-konny Multijet oraz 60-konny wolnossący silnik 1,9 D i trzy wersje jednostki turbodoładowanej 1,9 JTD o mocy 80, 85 i 100 KM. Za najmniej kłopotliwy uchodzi benzynowy silnik 1,2 w wersji ośmiozaworowej. To silnik ekonomiczny i niezawodny. Często powtarzające się usterki dotyczą głównie osprzętu. To m.in. pękające obudowy alternatora. Dość mocno potrafią korodować niezabezpieczone podwozie i progi.

Honda Civic
Mając 8-10 tysięcy złotych z powodzeniem kupimy ładny egzemplarz VI generacji tego modelu. Kwota od 15 do 30 tysięcy złotych wystarczy na siódmą generację. Obie są godne polecenia i uchodzą za jedne z najsolidniejszych samochodów w swojej klasie. Szczególnie polecane wersje silnikowe to w przypadku VI generacji benzynowe 1,4 o mocy 90 KM. Jednostka bezawaryjna, potrafiąca bez poważniejszych remontów przejechać pół miliona kilometrów.

Honda Civic - ogłoszenia sprzedaży samochodów używanych w naszym serwisie

Taki sam silnik występuje w VII odsłonie. Ale bardziej kusząca propozycja to tutaj 1,6-litrowy VTEC o mocy 110 KM. Entuzjastom sportowych doznań polecamy silniki B16B, DOHC VTEC – o pojemności 1,6 litra i mocy 185 KM oraz B18C4, DOHC VTEC, o poj. 1,8 litra i mocy 169 KM. Oba występowały w VI generacji Civica. Silniki Diesla nie są polecane ze względu na wysoki poziom awaryjności.
Największa wada kompaktowej Hondy to nadwozie podatne na korozję. W obu generacjach można się jej spodziewać szczególnie na tylnych błotnikach, w rejonie nadkoli.

Toyota Corolla
Szczególnie polecana jest VIII generacja tego samochodu produkowana między 1997 a 2002 rokiem. Corolla jest ceniona głównie za bezawaryjne silniki i zawieszenie. To przede wszystkim zasługa prostej budowy tego auta. Gama jednostek to silniki benzynowe 1,3 (86 KM), 1,4 (97 KM), 1,6 (110 KM) oraz dwulitrowe diesle D4-D: wolnossący i turbodoładowany.

Wyszukaj w Regiomoto.pl używaną Toyotę Corlollę

Mechanicy polecają przede wszystkim benzyniaki 1,4 i 1,6 VVT-i wyposażony w system zmiennych faz rozrządu. Auta cechuje niezła dynamika połączona z niskim zużyciem paliwa. 110-konna Corolla potrafi zadowolić się w cyklu miejskim 8 litrami bezołowiowej. W odróżnieniu od Civica, tu silniki diesla także można polecić. Auto jest odporne na korozję, przed którą zostało dobrze zabezpieczone.

Ford Focus
Kiedy w 1998 roku na rynku debiutowała pierwsza generacja tego samochodu, znawcy tematu upatrywali w samochodzie jednego z liderów segmentu C. Nie pomylili się. Nowoczesna stylistyka i rozwiązania techniczne sprawiły, że auto szybko podbiło serca tysięcy kierowców na całym świecie. Mimo upływu czasu, Ford Focus I do dzisiaj jest autem ładnym i popularnym na rynku wtórnym. Kierowcy cenią go m.in. za komfortowe, wielowahaczowe zawieszenie i trwałe silniki benzynowe. Najczęściej wybierana jednostka to 100-konne 1,6.Najsłabsza propozycja to diesle TDCi nieodporne na paliwo kiepskiej jakości. Auto z 2005 roku, czyli końca produkcji można kupić za ok. 15-17 tys. zł.

Używane Fordy Focusy w Regiomoto.pl. Sprawdź ogłoszenia

Bać należy się tylko korozji, która poza rantami błotników lubi zjadać także obrzeża drzwi i tylna klapę. Dlatego warto poszukać samochodu zadbanego i profilaktycznie go zakonserwować. Powyżej 16 tys. zł kosztują używane egzemplarze II generacji Focusa. Chociaż samochód nie jest już tak rewolucyjny jak poprzednik, to także kusząca propozycja.

Skoda Octavia
Skoda Octavia zbudowana we współpracy z Volkswagenem to jeden z najpopularniejszych samochodów w Polsce. Króluje zarówno w statystykach sprzedaży samochodów nowych, jak i używanych. Chociaż jest klasyfikowana w segmencie C, oferuje potężny bagażnik, którego nie powstydziłby się niejeden przedstawiciel segmentu D. Auto I generacji w wersji liftback to aż 528 litrów, które po złożeniu tylnej kanapy rośnie do 1328 l. Kombi oferuje wyjściowo 548 l, a składając oparcie powiększamy je do 1512 l.

Skoda Octavia - propozycje sprzedaży samochodów używanych w Regiomoto.pl

Gama silników Octavii I to propozycje benzynowe o poj. 1,6, 1,8 i 2,0 litra oraz turbodiesel 1,9 TDI. Do przeróbki na zasilanie gazem najlepiej nadaje się silnik 1,6, najlepsze osiągi zapewnia 1,8 w wersji turbo. Najsolidniejszy jest 90-konny diesel, dla którego przebieg rzędu 600-800 tys. km to nic wielkiego.

Słabe punkty to osprzęt. Często posłuszeństwa odmawiają przepływomierze, czujniki ABS, silnik benzynowy 1,8 miewa kłopoty ze smarowaniem turbosprężarki. Zdarzają się także kłopoty z pompami paliwowymi.
Skodę Octavię I z 2000 roku w wersji benzynowej można kupić już za ok. 10 tys. zł. Sprawny diesel to minimum 12 tys. zł. Ceny II generacji samochodu zaczynają się od ok. 18-20 tys. zł.

Volkswagen Passat
Kwota między 10 a 20 tys. zł wystarczy na zakup ładnego Volkswagena Passata V generacji. Samochód produkowany w latach 1996-2004, z tym, że od 2001 roku ukazywała się wersja poliftingowa. B5 to model dobrze zabezpieczony przed korozją i wykonany bardzo solidnie. Występuje przede wszystkim z silnikami benzynowymi 1,6 (100 i 102 KM), 1,8 (125 KM), 1,8 turbo (150 KM) i 2,0 (115, 120 i 130 KM). Zdarzają się także egzemplarze z jednostkami 2,3 (150 lub 170 KM) oraz 2,8 (193 KM) i 4,0 (275 KM). Turbodiesle sprzed liftingu to jednostka 1,9 TDI o mocy 90, 110 lub 115 KM. Dwie pierwsze odmiany to sprawdzone silniki z pompą rotacyjną. Ostatnia jest już wyposażona w pompowtryskiwacze. Czwarta propozycja to 2,5 TDI V6, który nie zbiera jednak najlepszych opinii. W wersji poliftingowej silnik 1,9 TDI to dodatkowo odmiany o mocy 100 i 130 KM. Do produkcji wprowadzono wówczas także dwulitrowego diesla, którego trapiły usterki głowicy i układu wtryskowego. W gamie pozostał silnik 2,5 TDI (w wariantach 150, 163 i 180 KM), ale także cieszył się małym wzięciem.

Znajdź w Regiomoto.pl używanego Volkswagena Passta. Linki do ogłoszeń

 
Silniki Diesla 1,9 TDI są bardzo trwałe i ekonomiczne. Jednostki benzynowe dobrze współpracują z instalacją gazową. Pięta achillesowa modelu B5 to wielowahaczowe przednie zawieszenie, które nie wytrzymuje zbyt długo na polskich drogach. Remont z wykorzystaniem przyzwoitych zamienników części to minimum 1500-2000 zł.

Audi A4
Kwota między 20 a 30 tys. zł pozwoli wybrać zadbany egzemplarz Audi A4 VI generacji z lat 2000-2004. To typowy przykład solidnego, niemieckiego auta. A4 jest wykonana z wysokiej jakości materiałów. Bezwypadkowe nadwozie nie zna problemu korozji, a silniki są niezwykle trwałe. Gama jednostek napędowych jest wspólna dla całej grupy Volkswagena. Tutaj także podstawowe benzyniaki to silniki 1,6, 1,8 i 2,0 a turbodiesle to konstrukcje 1,9 i 2,5 TDI. Samochód występuje z chwaloną, bezstopniową skrzynią automatyczną Multitronic oraz przekładniami manualnymi z pięcioma, albo sześcioma przełożeniami.

Używane Audi A4 - ogłoszenia sprzedaży samochodów w Regiomoto.pl

Mechanicy przekonują, że poza sporadycznymi kłopotami z układem wtryskowym w jednostkach Diesla A4 nie ma słabych punktów. Mając między 10 a 20 tys. zł można z kolei pozwolić sobie na poprzednią, piątą generację A4. To samochód nieco starszy technologicznie, ale równie dobry. Przede wszystkim za 110-konnego diesla 1,9 TDI i perfekcyjne zabezpieczenie antykorozyjne, z którego słynął model 80.

Honda Accord VI
Jeśli potrzebujesz solidnego i taniego w eksploatacji samochodu segmentu D, zastanów się nad zakupem Hondy Accord VI generacji. Poza problemami z korozją tylnych błotników i progów, auto jest w zasadzie bezawaryjne. Silniki benzynowe 1,6, 1,8, 2,0 i 2,3 oferują odpowiednio 116, 136, 147 KM i 154 KM. Znacznie rzadziej na rynku wtórnym można spotkać Accorda z 212-konnym silnikiem 2,2 VTEC. Zużycie paliwa w silnikach 1,6, 1,8 i 2,0 to maksymalnie 10-11 litrów w cyklu miejskim. W trasie można obniżyć je o ok. 2 litry. Najgorsza propozycja to dwulitrowy diesel produkcji Rovera.

Szukasz używanej Hondy Accord? Tu sprawdzisz ogłoszenia w Regiomoto.pl

 
Ze wspomnianym problemem korozji można sobie poradzić profesjonalną konserwacją samochodu. Ceny używanych egzemplarzy zaczynają się już od 9-10 tys. zł. Tyle zapłacimy za samochód z 1998-1999 roku. Dobrze wyposażony, zadbany model z końcówki produkcji, czyli 2002 roku to minimum 14-15 tys. zł.

Toyota Avensis
Pierwsza i najbardziej udana generacja tego auta w 1998 roku zastąpiła na rynku Carinę E. Samochód był oferowany jako kombi, sedan i pojemny liftback. Przed faceliftingiem z 2000 roku auto było oferowane z silnikami benzynowymi 1,6 (101 KM), 1,8 (110 KM) i 2,0 (129 KM). Jedynym dieslem w gamie był turbodoładowany silnik dwulitrowy o mocy 90 KM. Po 2000 roku silniki 1,8 i 2,0 otrzymały system zmiennych faz rozrządu, co poprawiło ich osiągi i pozwoliło oszczędzić nieco paliwa. Moc silnika 1,8 urosła do 130 KM a jednostka dwulitrowa rozwijała od tej pory 150 KM. Japończycy wprowadzili do sprzedaży także rewelacyjnego diesla 2,0 D4D o mocy 110 KM. Silnik wykorzystywał technologię common rail. Jakością i osiągami Avensisa można porównać do VI generacji Accorda. Na rynku wtórnym podobne są także ich ceny, na przyzwoity egzemplarz wystarczy już 10-12 tys. zł. Accord ma jednak nieco ładniejsze i lepiej wykonane wnętrze.

Toyota Avensis - sprawdź ogłoszenia sprzedaży używanych samochodów

SEAT Leon
To zdecydowanie jeden z najpopularniejszych, a także najczęściej kradzionych samochodów używanych w Polsce. Płytę podłogową i silniki dzieli ze Skodą Octavią I. Oba samochody mają podobne osiągi, a także wady i zalety. Z założenia SEAT miał być jednak najbardziej sportową marką w grupie Volkswagena. Dlatego Leon ma nieco twardsze zawieszenie i bardziej dynamiczny wygląd.

SEAT Leon - sprawdź ogłoszenia sprzedaży samochodów w Regiomoto.pl

Silniki benzynowe to 1,4 (75 KM), 1,6 (100, 102 i 105 KM), 1,8 (125 KM), 1,8 turbo (180, 210, 224 KM) i 2,8 (204 KM). Diesle to 1,9 SDI (wolnossący – 68 KM) i 1,9 TDI o mocy 90 i 110 KM (pompa) oraz 100, 130 i 150 KM (wtryskiwacze). Współpracują z manualnymi, pięcio i sześciobiegowymi skrzyniami biegów lub czterobiegowym automatem. Leon oferuje spory, 340-litrowy bagażnik i jest bardzo solidnie wykonany. Ceny zadbanych i sprawnych egzemplarzy zaczynają się od 13 tys. zł. Auto z końcówki produkcji z lat 2005-2006 sięgają 22-23 tys. zł.

Mercedes klasy E
Wersja W210 zwana popularnie „okularnikiem" to jeden z najsolidniejszych samochodów na rynku. Poza poważnymi kłopotami z korozją, samochód jest praktycznie nie do zdarcia. Najlepszy silnik to 2,9-litrowy turbodiesel w wersji E290 działający na trwałym osprzęcie firmy Bosch. Mimo sporej pojemności w cyklu mieszanym zużywa tylko 7-8 litrów oleju napędowego. Chwalony jest także silnik 2,2, ale w nim częściej występują awarie pompy paliwowej. Silniki trzylitrowe trapią stosunkowo częste awarie układu korobowo-tłokowego.

Szukasz używanego Mercedesa klasy E? Sprawdź ogłoszenia w naszym serwisie

W gamie silników benzynowych najbardziej polecany jest dwulitrowy o mocy 136 KM. To jednostka sprawdzona, montowana m.in. w dostawczych modelach Vito i Sprinter. Znakomite osiągi gwarantują rzędowe szóstki występujące w wariantach 2,8, 3,0 i 3,2-litrowym. Nie mają poważniejszych wad.

W210 był produkowany w latach 1995-2003. Ceny zadbanych egzemplarzy zaczynają się od ok. 10 tys. zł. Topowe wersje z końca produkcji kosztują nawet 20-25 tys. zł.

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat 

Autor: Bartosz Gubernat
5komentarzy
Dodaj nowy komentarz

Komentarze (5)

Passat b5 produkcja od 1996 a nijak wy piszecie od 1994.POZDRO
Passat, 23.02.2013, 15:51
Kupujcie, kupujcie...tymczasem w sejmie rozpoczynają się prace nad podatkiem "ekologicznym"...
majkel, 26.02.2013, 10:38
Honda Civic. "Kwota powyżej 15 tysięcy złotych wystarczy na siódmą generację". Powyżej 15 tysięcy to wystarczy i na najnowszą IX generację hahaha, w końcu to powyżej.
Obserwator, 26.02.2013, 15:28
Do seicento są tanie części jak barszcz ale komfortu zero,a reszta chłamu na giełdzie nie przekracza 177 tys km przebiegu-uczciwość ponad wszystko
gofin, 05.03.2013, 13:49
A Mercedes w210 rdzewieje jak 125p
gofin, 05.03.2013, 13:50