Giełda samochodowa w Rzeszowie. Czas na używane auta dostawcze

Tylko 600 samochodów wjechało wczoraj na rzeszowską giełdę samochodową. Handel po raz kolejny popsuła pogoda.

fot. Bartosz Gubernat

Mimo tego na placu można było znaleźć sporo ciekawych pojazdów. Np. 50 tys. zł kosztował sześcioletni Mercedes CLK z 2,7 litrowym, 180-konnym silnikiem diesla. Srebrne coupe było bardzo dobrze wyposażone. Obok pełnej elektryki i całej masy systemów podnoszących poziom bezpieczeństwa miało ładną, skórzaną tapicerkę.

Zobacz, jak rozpoznać auto po wypadku

Ciekawą propozycją była też wyprodukowana w 2005 roku Skoda Octavia kombi z dwulitrowym, 140-konnym silnikiem diesla. Przywiezione z Niemiec auto właściciel wycenił na 33,8 tys. zł. Podobnie jak Mercedes, Octavia miała m.in. skórzaną tapicerkę, a także radioodtwarzacz z dużym, kolorowym wyświetlaczem.

 

Giełda samochodowa w Rzeszowie (15.05) - zobacz zdjęcia

Spory ruch panował w części placu przeznaczonej do sprzedaży pojazdów dostawczych (na zdj.). Wśród kilkunastu propozycji były pojazdy skrzyniowe, wywrotki, busy, a nawet izoterma. Np. za trzynastoletniego Volkswagena LT35 z 2,5-litrowym silnikiem Diesla, ładownością 1,5 tony i sześcioma miejscami trzeba było zapłacić 19,5 tys. zł. Na 22 tys. zł wycenił właściciel wywrotkę na bazie Mercedesa 410. Auto także napędzał diesel, tyle, że 2,9 litrowy.

Kupujesz używany samochód? Zobacz, jak zweryfikować jego przebieg

Średnie ceny używanych samochodów na giełdzie w Rzeszowie

 

ALFA ROMEO
145: 6,8 tys. zł (00 r.); 147: 12,9 tys. zł (02 r.); 156: 12,4 tys. zł (o2 r.);

AUDI

80: 8,7 tys. zł (95 r.), 7,4 tys. zł (93 r.); A3: 20,1 tys. zł (01 r.); A4: 42,9 tys. zł (05 r.), 31,5 tys. zł (04 r.), 15,6 tys. zł (99 r.); A6: 29,5 tys. zł (03 r.), 23,9 tys. zł (02 r.), 12,5 tys. zł (98 r.);

BMW

3: 18,5 tys. zł (00 r.), 13,3 tys. zł (98 r.), 8,8 tys. zł (95 r.); 5: 25,0 tys. zł (03 r.), 14,8 tys. zł (00 r.);

CHRYSLER

Voyager: 25,6 tys. zł (03 r.);

CITROEN

Xsara: 11,9 tys. zł (02 r.), 6,5 tys. zł (99 r.); C4: 17,5 tys. zł (04 r.); Xsara Picasso: 12,7 tys. zł (01 r.); C5: 24,9 tys. zł (05 r.);

DAEWOO

Matiz: 3,9 tys. zł (99 r.); Lanos: 6,5 tys. zł (01 r.); Nubira: 8,7 tys. zł (00 r.);

DODGE

Caliber: 34,6 tys. zł (07 r.);

FIAT

Cinquecento: 2,5 tys. zł (98 r.); Seicento: 8,1 tys. zł (06 r.), 5,9 tys. zł (03 r.); Uno: 4,0 tys. zł (00 r.); Punto: 25,0 tys. zł (09 r.), 10,0 tys. zł (04 r.), 9,8 tys. zł (03 r.), 7,9 tys. zł (00 r.), 5,9 tys. zł (98 r.); Stilo: 15,5 tys. zł (03 r.);

FORD

Ka: 13,5 tys. zł (04 r.); Fiesta: 20,5 tys. zł (07 r.), 5,8 tys. zł (96 r.); Escort: 6,3 tys. zł (99 r.), 4,7 tys. zł (95 r.); Focus: 21,9 tys. zł (05 r.), 14,3 tys. zł (02 r.), 9,8 tys. zł (01 r.); Mondeo: 53,9 tys. zł (07 r.), 25,0 tys. zł (06 r.), 19,8 tys. zł (04 r.), 7,5 tys. zł (98 r.);

FSO Polonez

Truck: 2,2 tys. zł (96 r.);

HONDA

Civic: 26,0 tys. zł (04 r.), 10,9 tys. zł (00 r.), 10,0 tys. zł (99 r.), 6,3 tys. zł (96 r.), 5,5 tys. zł (94 r.); Accord: 16,0 tys. zł (01r.); HR-V: 17,9 tys. zł (00 r.); CR-V: 32,9 tys. zł (03 r.), 20,0 tys. zł (99 r.);

MAZDA

3/323: 36,0 tys. zł (07 r.), 32,5 tys. zł (06 r.), 9,0 tys. zł (99 r.), 6,7 tys. zł (98 r.); 6/626: 29,0 tys. zł (06 r.), 25,0 tys. zł (05 r.), 19,9 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (98 r.);

MERCEDES

A-klasa: 12,0 tys. zł (00 r.); C-klasa: 30,2 tys. zł (02 r.), 22,0 tys. zł (00 r.), 18,9 tys. zł (98 r.), 15,5 tys. zł (97 r.); CLK: 50,0 tys. zł (05 r.); E-klasa: 19,8 tys. zł (99 r.);

MITSUBISHI

Carisma: 5,3 tys. zł (97 r.);

NISSAN

Micra: 15,9 tys. zł (03 r.), 10,8 tys. zł (01 r.); Almera: 14,9 tys. zł (02 r.), 6,5 tys. zł (96 r.); Primera: 25,0 tys. zł (05 r.), 13,5 tys. zł (01 r.); X-Trail: 31,9 tys. zł (02 r.);

OPEL

Corsa: 30,5 tys. zł (09 r.), 12,3 tys. zł (03 r.), 8,5 tys. zł (98 r.), 4,8 tys. zł (95 r.); Astra I: 6,9 tys. zł (98 r.), 5,5 tys. zł (96 r.); Astra II: 11,9 tys. zł (00 r.); Astra III: 25,5 tys. zł (04 r.); Vectra: 23,9 tys. zł (03 r.); 19,5 tys. zł (02 r.); Zafira: 34,5 tys. zł (06 r.);

PEUGEOT

106: 2,5 tys. zł (95 r.); 107: 20,0 tys. zł (06 r.); 206: 22,8 tys. zł (07 r.), 16,2 tys. zł (06 r.), 15,0 tys. zł (04 r.), 9,0 tys. zł (00 r.); 207: 19,9 tys. zł (06 r.); 307: 22,9 tys. zł (04 r.), 17,5 tys. zł (03 r.), 15,0 tys. zł (02 r.); 406: 11,0 tys. zł (99 r.); 407: 29,8 tys. zł (04 r.); 607: 19,9 tys. zł (01 r.);

RENAULT

Clio: 26,7 tys. zł (09 r.), 12,0 tys. zł (03 r.), 7,3 tys. zł (98 r.), 3,3 tys. zł (91 r.); Modus: 14,2 tys. zł (06 r.); Megane: 24,0 tys. zł (06 r.), 19,5 tys. zł (03 r.), 7,0 tys. zł (97 r.); Laguna: 45,9 tys. zł (08 r.), 19,0 tys. zł (05 r.), 12,4 tys. zł (01 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); Scenic: 24,5 tys. zł (06 r.), 21,0 tys. zł (04 r.), 7,2 tys. zł (98 r.); Kangoo: 13,9 tys. zł (03 r.);

SEAT

Ibiza: 18,0 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (05 r.); Cordoba: 23,6 tys. zł (06 r.), 4,8 tys. zł (96 r.); Leon: 39,5 tys. zł (07 r.), 35,5 tys. zł (06 r.), 21,2 tys. zł (03 r.), 16,5 tys. zł (01 r.); Toledo: 18,2 tys. zł (01 r.);

SKODA

Felicia: 4,9 tys. zł (99 r.); Fabia: 14,9 tys. zł (02 r.); Octavia: 33,8 tys. zł (05 r.), 15,5 tys. zł (00 r.), 11,2 tys. zł (98 r.); Superb: 66,5 tys. zł (08 r.), 27,5 tys. zł (04 r.);

SUZUKI

Swift: 23,9 tys. zł (07 r.), 4,0 tys. zł (99 r.); Jimny: 32,0 tys. zł (07 r.); Vitara: 37,9 tys. zł (05 r.);

TOYOTA

Aygo: 18,5 tys. zł (06 r.); Corolla: 22,8 tys. zł (06 r.), 17,9 tys. zł (02 r.), 10,5 tys. zł (00 r.), 7,9 tys. zł (98 r.); Auris: 35,9 tys. zł (07 r.); Avensis: 36,9 tys. zł (06 r.), 34,0 tys. zł (04 r.), 13,0 tys. zł (99 r.); Celica: 26,9 tys. zł (00 r.), 12,2 tys. zł (97 r.); Rav4: 30,0 tys. zł (02 r.), 18,0 tys. zł (95 r.);

VOLKSWAGEN

Polo: 15,0 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (99 r.), 6,9 tys. zł (98 r.); Golf: 34,5 tys. zł (07 r.), 28,0 tys. zł (04 r.), 17,0 tys. zł (02 r.), 13,2 tys. zł (99 r.), 4,9 tys. zł (94 r.), 4,5 tys. zł (89 r.); New Beetle: 24,9 tys. zł (04 r.); Bora: 15,7 tys. zł (99 r.); Passat: 69,5 tys. zł (08 r.), 41,5 tys. zł (06 r.), 26,2 tys. zł (04 r.),13,9 tys. zł (99 r.), 8,5 tys. zł (96 r.); Sharan: 12,3 tys. zł (96 r.); LT35: 19,8 tys. zł (98 r.);

VOLVO

V40: 15,5 tys. zł (01 r.); S40: 53,5 tys. zł (08 r.), 46,0 tys. zł (07 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

Autor: Bartosz Gubernat
Podziel się:
Wersja do drukuWersja do druku
0komentarzy