Giełda samochodowa w Rzeszowie - sprawdź ceny

Na 29,8 tys. zł wycenił właściciel podczas wczorajszej giełdy siedmioletnie, grafitowe Audi A6 avant (na zdj.).

fot. Bartosz Gubernat

Niemieckie kombi miało pod maską 2,5 litrowego diesla dysponującego 163 KM mocy. Z silnikiem współpracowała sześciobiegowa, automatyczna skrzynia Tiptronic. W środku auto oferowało m.in. wysokiej klasy system nagłośnienia Audi Concert, telefon oraz elektrycznie regulowane i pompowane fotele. Do polski samochód przyjechał z Niemiec, a potem przez cały czas był serwisowany w ASO.

Za 12 tys. zł można było kupić z kolei Renault megane cabrio wyprodukowane w 2000 roku. Sprowadzony z Holandii wóz miał m.in. skórzaną tapicerkę i alufelgi. Podobnie jak czarny Saab 9-5 z 2001 roku. Szwedzkie kombi z trzylitrowym dieslem pod maską kosztowało 15 tys. zł. Ze względu na kiepską pogodę wczorajsza giełda podobnie jak kilka ostatnich nie była do końca udana. Na plac wjechało tylko 650 aut.

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie:

ALFA ROMEO
156: 11,8 tys. zł (98 r.);

AUDI
80: 9,0 tys. zł (94 r.), 5,5 tys. zł (91 r.); A3: 14,8 tys. zł (98 r.); A4: 27,9 tys. zł (03 r.), 14,5 tys. zł (99 r.), 10,2 tys. zł (95 r.); A6: 79,9 tys. zł (07 r.), 29,8 tys. zł (04 r.), 14,9 tys. zł (01 r.);

BMW
3: 20,9 tys. zł (02 r.), 17,9 tys. zł (98 r.); 5: 20,0 tys. zł (01 r.), 16,5 tys. zł (98 r.);

CHEVROLET
Captiva: 70,0 tys. zł (07 r.);

CITROEN
Saxo: 6,3 tys. zł (99 r.); C3: 14,3 tys. zł (03 r.); Xsara: 10,3 tys. zł (00 r.); C5: 11,0 tys. zł (02 r.); Berlingo: 25,8 tys. zł (07 r.);

DAEWOO
Matiz: 4,9 tys. zł (99 r.); Lanos: 6,9 tys. zł (00 r.), 5,0 tys. zł (98 r.); Leganza: 6,9 tys. zł (98 r.);

FIAT
Cinquecento: 2,7 tys. zł (98 r.), 1,6 tys. zł (97 r.); Seicento: 7,5 tys. zł (04 r.), 6,9 tys. zł (02 r.); Panda: 13,2 tys. zł (04 r.); Punto: 21,5 tys. zł (09 r.), 10,9 tys. zł (01 r.), 3,9 tys. zł (95 r.); Bravo: 3,8 tys. zł (97 r.);

FORD
Fiesta: 10,3 tys. zł (02 r.); Escort: 6,4 tys. zł (99 r.); Fusion: 16,8 tys. zł (03 r.); Focus: 23,9 tys. zł (05 r.), 12,3 tys. zł (02 r.), 8,8 tys. zł (01 r.); C-Max: 22,0 tys. zł (04 r.); Mondeo: 18,8 tys. zł (03 r.), 13,8 tys. zł (01 r.), 7,5 tys. zł (98 r.); Galaxy: 25,9 tys. zł (04 r.); Maverick: 8.8 tys. zł (99 r.);

HONDA
Civic: 25,6 tys. zł (04 r.), 15,0 tys. zł (02 r.), 9,0 tys. zł (99 r.), 8,3 tys. zł (97 r.); Accord: 15,8 tys. zł (01 r.); HR-V: 16,9 tys. zł (00 r.);

HYUNDAI
Accent: 5,0 tys. zł (99 r.); I30: 31,9 tys. zł (08 r.); Coupe: 11,4 tys. zł (02 r.); Santa Fe: 21,0 tys. zł (01 r.);

JEEP
Grand Cherokee: 23,0 tys. zł (99 r.);

KIA
Clarus: 2,3 tys. zł (98 r.); Carnival: 21,0 tys. zł (03 r.);

MAZDA
3/323: 10,6 tys. zł (01 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); 6/626: 25,0 tys. zł (05 r.), 21,0 tys. zł (02 r.), 10,0 tys. zł (99 r.);

MERCEDES
A-klasa: 13,0 tys. zł (00 r.), 10,0 tys. zł (99 r.); C-klasa: 31,0 tys. zł (02 r.); E-klasa: 34,9 tys. zł (03 r.), 14,2 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (89 r.); S-klasa: 15,9 tys. zł (95 r.); Vaneo: 16,8 tys. zł (02 r.);

MITSUBISHI
Carisma: 8,5 tys. zł (99 r.);

NISSAN
Almera: 16,9 tys. zł (04 r.), 12,5 tys. zł (01 r.); Primera: 25,0 tys. zł (05 r.);

OPEL
Corsa: 29,0 tys. zł (09 r.), 12,0 tys. zł (03 r.), 5,5 tys. zł (97 r.); Tigra: 9,5 tys. zł (98 r.); Astra I: 7,2 tys. zł (99 r.); Astra II: 10,8 tys. zł (99 r.); Astra III: 30,0 tys. zł (07 r.); Vectra: 31,0 tys. zł (06 r.), 28,0 tys. zł (05 r.), 12,2 tys. zł (00 r.); Omega: 11,0 tys. zł (00 r.); Zafira: 37,5 tys. zł (07 r.), 17,4 tys. zł (01 r.); Frontera: 16,5 tys. zł (99 r.);

PEUGEOT
206: 12,0 tys. zł (02 r.); 307: 29,0 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (03 r.), 15,0 tys. zł (02 r.); 406: 9,5 tys. zł (98 r.); 407: 25,0 tys. zł (05 r.);

RENAULT
Clio: 8,4 tys. zł (00 r.); Megane: 20,0 tys. zł (06 r.), 7,7 tys. zł (98 r.); Laguna: 20,9 tys. zł (06 r.), 13,9 tys. zł (01 r.); Scenic: 21,7 tys. zł (05 r.), 11,2 tys. zł (00 r.), 8,9 tys. zł (99 r.);

SAAB
9-5: 15,0 tys. zł (01 r.);

SEAT
Ibiza: 25,9 tys. zł (08 r.), 23,8 tys. zł (07 r.), 18,0 tys. zł (06 r.); Cordoba: 25,3 tys. zł (08 r.), 5,5 tys. zł (99 r.); Leon: 23,4 tys. zł (04 r.), 15,0 tys. zł (01 r.);

SKODA
Felicia: 2,7 tys. zł (98 r.); Fabia: 13,2 tys. zł (02 r.); Octavia: 20,0 tys. zł (03 r.), 16,9 tys. zł (00 r.), 11,2 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (97 r.);

SUZUKI
Alto: 1,2 tys. zł (96 r.); Swift: 21,0 tys. zł (05 r.);

TOYOTA
Yaris: 16,0 tys. zł (02 r.), 12,7 tys. zł (01 r.); Corolla: 27,5 tys. zł (06 r.), 9,9 tys. zł (00 r.); Avensis: 38,5 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (01 r.);

VOLKSWAGEN
Lupo: 9,8 tys. zł (00 r.); Polo: 14,0 tys. zł (03 r.), 13,5 tys. zł (00 r.), 6,9 tys. zł (98 r.), 4,5 tys. zł (96 r.); Golf: 28,5 tys. zł (05 r.), 17,3 tys. zł (02 r.), 14,6 tys. zł (00 r.), 12,9 tys. zł (99 r.), 5,6 tys. zł (94 r.); Golf Plus: 44,8 tys. zł (08 r.); New Beetle: 22,0 tys. zł (02 r.); Bora: 18,7 tys. zł (01 r.), 12,9 tys. zł (99 r.); Passat: 39,5 tys. zł (06 r.), 26,2 tys. zł (04 r.),23,5 tys. zł (03 r.), 19,5 tys. zł (01 r.), 13,9 tys. zł (99 r.), 7,8 tys. zł (96 r.); Touran: 35,0 tys. zł (04 r.);

VOLVO
S40: 15,0 tys. zł (00 r.); V40: 14,5 tys. zł (01 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

Autor: Bartosz Gubernat
0komentarzy